Content Marketing

Her finder du indlæg om Inbound eller Content Marketing for store, mellemstore og små virksomheder.

Det er konkrete strategier til at skabe PR og eksterne links til dit site. Det er billig markedsføring, der er meget effektiv både i relation til omtale, branding og din placering i søgemaskinerne.

Tjek i øvrigt mine ydelser på området, hvis du selv overvejer initiativer af den type på https://www.storyhunter.dk/ydelser/content-marketing-ekspert-strategi/

17/08/2015

Skab værdifulde links gennem oversprings-handlinger

PR- & linkbuilding-strategi + Case: Brug dine overspringshandlinger konstruktivt. Skab de mest værdifulde links, der findes derude med denne opskrift på NewsJacking.
08/10/2013
E-mail marketing - Nyhedsbrev

E-mail marketing – 38 ideer til historier til dit nyhedsbrev

Hvis du bruger e-mail marketing til mere end hard sell, kender du situationen. Du skal have lavet et nyhedsbrev - måske endda en hel række - men hvad skal du skrive om? Hvad kan du skrive om, som ikke bare reklamerer for dine varer? Her har du 38 ideer til nyhedsbrev-historier. Brug dem i din brainstorm.
08/10/2013

Email marketing: Derfor er PDF-filer bandlyste på nettet!

Det er ikke ualmindeligt, at små og endda mellemstore virksomheder bruger laaaang tid på at skrive historier til deres nyhedsbrev for derefter at samle og udsende dem i en PDF. Det bliver en PDF, som så efterfølgende kommer til at ligge på deres hjemmeside under ’Tidligere nyhedsbreve’ eller en lignende overskrift. Når du konverterer dine nyhedsbreve til PDF og udgiver dem på nettet, udnytter du mildest talt ikke de muligheder for eksponering, dine skriverier giver dig. PDF-formatet egner sig ikke til udgivelse på internettet. Men jeg skal fortælle dig, hvordan du gør...
28/03/2013

Content Marketing / Linkbuilding i pressearbejdet

STORE VIRKSOMHEDER: Dette indlæg giver et bud på, hvordan du får links fra journalister, der skriver om din virksomhed på medier fra Ekstrabladet til New York Times. Som Content Marketing kan den bruges af både små og store, men specielt store virksomheder bør tænke den ind som et led i pressearbejdet. Det er fremtiden – og jo før I kommer i gang, des bedre bliver resultatet.
27/03/2013

Content Marketing på kampagne-niveau

Content-Marketing-i-nyhederMELLEMSTORE & STORE VIRKSOMHEDER: Det mest geniale Content Marketing-initiativ, jeg kender af den type, jeg vil omtale her, er uden tvivl SEO-konsulent Anders Saugstrup og medarbejderne fra AB gruppen, Johnny Krogsgård og Michael Müllers linkbuilding for Energihjem.dk, som er én af AB gruppens hjemmesider. Artiklen diskuterer konkrete eksempler på Content Marketing. Det er initiativer, der kan udføres af mellemstore og store virksomheder. Få nye ideer og læs, hvordan entreprenører på nettet har gjort.
26/03/2013

Advertorials som Content Marketing

Content marketing - give it awaySMÅ, MELLEMSTORE & STORE VIRKSOMHEDER: En god strategi til at få links til dit site og højere placeringer i søgemaskinerne er at bede bloggere skrive om dig til gengæld for gaver eller kontanter. Journalister fra den etablerede presse tager typisk ikke imod penge, men det gør bloggerne, hvis du vinkler den rigtigt. ...Og her findes ROI. I øvrigt vil de fleste websites kunne bruge strategien.
25/03/2013

Gæsteblogging som Content Marketings-strategi

gæsteblogging-content-marketingSMÅ & MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER: Gæsteblogging er et fremragende middel for små og mellemstore virksomheder til at italesætte segmenter af målgruppen, de endnu ikke har brandet sig overfor. Jeg ved, det virker. Jeg har selv brugt gæsteblogging til at skabe side 1 placeringer i Google på selv 'svære' søgeord, som ’tekstforfatter’, ’søgeordsanalyse’ og ’Content Marketing’, der er helt centrale termer for min lille freelance-business. Gæsteblogging er en effektiv branding- og SEO-strategi, som tilmed er relativ billig.
24/03/2013

CASE: Content Marketing via brugbare søgemaskineoptimerede artikler

content marketingSMÅ & MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER: Her får du indblik i en Content Marketing-strategi, som jeg har brugt med stor succes for en kunde. Læs om, hvordan du via det rette indhold sparer tid på kundeservice, skaber topplaceringer i Google, trafik og ultimativt konvertering. Er du lille eller mellemstor virksomhed - er dette indlæg for dig!!