Hjælp til nyhedsbreve

For langt de fleste virksomheder er e-mail marketing den absolut mest effektive måde at skabe tillid til dit brand og øge dit salg.

Læs statistikkerne her.

Jeg har stor erfaring i at skrive nyhedsbreve for virksomheder og foreninger. Det er både B2B- og B2C-nyhedsbreve. I øjeblikket skriver jeg blandt andet for Oxygen- og Egmont Magasiner og for Hillerød Golf Klub.

Der findes tre slags nyhedsbreve. Det ene sælger varen. Det andet bygger en relation til dine kunder og det tredje blander genrerne.

Salgsbreve

Typisk vil det første bruges i detailhandlen – af webshops eller fysiske butikker, der frister med nye tilbud gennem hele året.

I salgsbreve gælder det om at levere tekster, der taler til kundernes købelyst.

Det er tekst, som kort, præcist, troværdigt og levende fanger kundens opmærksomhed og maler et billede af produktets fordele. Ikke mindst indeholder de klare ’Calls to Action’ (som det hedder i fagsproget), der får kunden til at reagere på tilbuddet med det samme.

Jeg skriver dine salgsbreve eller viser dig, hvordan du gør det selv. Jeg øger dit salg fra første nyhedsbrev. I modsat fald får du alle pengene tilbage, du investerer i vores samarbejde.

E-mail relations-management

Opbygning af en stærk relation til dine kunder er vigtig især, hvis din virksomhed sælger få produkter i den dyre ende eller hvis produktet er en service-ydelse.

Lad os sige, at du er Internet-udbyder og leverer fibernet til boligforeninger og erhverv.

For så vidt er det lynhurtige fibernet det eneste produkt i din portefølje. Dine priser er meget konkurrence-dygtige. Alligevel skal købet godkendes af en bestyrelse.

Købet kræver grundig overvejelse og frem for alt tillid til produktet. Købet kræver tillid til din ekspertise – til service, du skal yde, når handlen er gået igennem. Varen er med andre ord ikke en type, som kunderne falder for og køber med et klik med musen.

Den forholdsvis lange beslutningsproces, der går forud for køb af din vare, kan du påvirke og fremskynde meget effektivt via e-mail relations-management.

Jeg hjælper dig med at opbygge en mailingliste.

Jeg hjælper dig med at finde en vinkel, der skaber værdi for både potentielle og nuværende kunder – en vinkel, som gør det let for dig i det lange løb at finde nyt indhold til nyhedsbrevene.

Derpå kan du hyre mig til at skrive dine nyhedsbreve. Du kan også hyre mig til at skrive de første nyhedsbreve og derefter selv tage over – og du kan naturligvis hyre mig som rent rådgivende organ.

E-mail relations-management tager tid, før det virker, men det er alle pengene værd når først, du har knækket koden, har fundet vinklen og er i gang.

Sælg mere via nyhedsbreve. Skab en frugtbar relation til dine kunder.

Brug formularen nedenfor og kontakt mig for en uforpligtende snak om strategien bag dine nyhedsbreve og/eller muligheden for, at jeg skriver dem for dig.

Jeg vender tilbage indenfor 3 arbejdsdage med afklarende spørgsmål – eller med et bud, der baserer sig på din besked:

Venligst skriv din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefon-nummer (skal udfyldes)

Din hjemmeside (giv mulighed for research)

Din besked