Erfaren fortællerkraft

Flere gange end jeg kan huske, har jeg set, hvordan en god historie blev afgørende for en kampagnes succes. Omvendt har jeg også set, at når en kampagne ikke fik fat i sin målgruppe, skyldtes det som regel, at der manglede et medrivende narrativ.

Storyhunter er undfanget Torben Slot Dabelsteen, som har arbejdet med marketing og kommunikation de sidste 15 år:

Storyhunter er skabt for at hjælpe virksomheder med at finde deres historier. Det er fortællinger, der matcher med virkeligheden og som du bruger, når du vil kommunikere med maksimal effekt.

 

Organiseret til at få gode ideer

Storyhunters forfatterpanel bruger vi i særlige tilfælde til at generere nye ideer. Panelet består af nogle af landets bedste fortællere. Det er romanforfattere, digtere, journalister og andre skribenter, som til dagligt lever af deres forfatterskab. Ved særlige lejligheder stiller de deres evner til rådighed, nemlig, når de deltager i Storyhunters såkaldte ‘idekonkurrencer’.

Som medlem af forfatterpanelet får du mulighed for at vinde anseelige pengepræmier. Beløb varierer afhængigt af opgaven, der f.eks. kan gælde den bedste kampagneide, brand story eller payoff.

På forhånd har vi sammensat et grundigt brief, der bl.a. baserer sig på et interview med kunden. Det bliver forfatternes udgangspunkt. Udover muligheden for at stille skriftlige spørgsmål, får man nu 350 ord til at skitsere sin ide. Ideen, som kunden vælger, vinder Storyhunters pengepræmie.

Sådan giver vi forfatterne indtjening ved siden af deres ‘rigtige’ forfatterskab. Til gengæld sætter de os i stand til at levere landets bedste historier til vores kunder.

Hør mere om Forfatterpanelet som...

 
 

Udvalgte kunder

  • Webbureau kunder
  • SEO-kursus