10/04/2018

Storytelling – den ultimative guide

Det her er en komplet guide til, hvordan du gør brug af dramatiske virkemidler, når du fortæller en god historie. Brug den, når du skriver din novelle eller roman. Brug den til film, fortællende journalistik, branding, salg eller anden reklame. Brug den, hvor du satser på Storytelling. ... Øv den og bliv mesterfortæller!
13/12/2017

How Google AdWords effect SEO rankings

It’s a big fat lie that Google AdWords has no effect on SEO rankings and that they cannot bring in more organic traffic. AdWords definitely do, if applied intelligently.
10/03/2017

Derfor bør du SSL-sikre din side i 2017

Inden vi begynder at tale om SSL, samt hvorfor og hvordan du bør implementere det på din side, så lad os få 100% på plads, hvad […]
17/08/2015

Skab værdifulde links gennem oversprings-handlinger

PR- & linkbuilding-strategi + Case: Brug dine overspringshandlinger konstruktivt. Skab de mest værdifulde links, der findes derude med denne opskrift på NewsJacking.
22/10/2014

Aktivt og passivt sprog – ultimativ skriveguide til brugen af verber

Skriv mere dramatisk og nærværende. Brug stærke og handlingsorienterede verber! Indlægget fokuserer på facetter i sproget, der skaber bevægelse i læserens fantasi. Du lærer, hvordan du bruger dine verber, når målet er at skrive en tekst, der både er let tilgængelig og levende.
02/09/2014

Indskudte sætninger: dræb dem!

- Man kan ikke sige det hele på éngang, sagde en redaktør til mig, da jeg som ganske grøn skrev for JydskeVestkysten i Haderslev. Indskudte sætninger bringer flere pointer ind i samme sætning. Af hensyn til tekstens læsbarhed bør de undgås så vidt muligt!
27/08/2014

Skriv korte sætninger i tekster til web

Drop fagsproget og sæt punktum så ofte, du kan, når du skriver til nettet! Tag ved lære af den danske filosof, Peter Zinkernagel - og hans ukuelige vilje til at komprimere sine budskaber helt ind til benet.
08/10/2013

E-mail marketing – 38 ideer til historier til dit nyhedsbrev

Hvis du bruger e-mail marketing til mere end hard sell, kender du situationen. Du skal have lavet et nyhedsbrev - måske endda en hel række - men hvad skal du skrive om? Hvad kan du skrive om, som ikke bare reklamerer for dine varer? Her har du 38 ideer til nyhedsbrev-historier. Brug dem i din brainstorm.