Bryd gennem støjen med en god historie, bliv hørt og husket af din målgruppe.

Præcis information, der taler til hjertet.

Vi er eksperter i at koge komplicerede emner ned til korte og levende historier. Vi sætter brands og produkter ind i et opsigtsvækkende narrativ, der leverer den nødvendige information og forfører ved at tale til målgruppens hjerter, til deres lyst eller pain points.

Storyhunter tilbyder erfaring i alle kommercielle genrer. Få koncept og historier til kampagner, websites, salgsmateriale, film etc.

Læs mere om vores tilgang og se cases her.


Tag kontakt med det samme

Strømlin kommunikationen med udgangspunkt i jeres grundhistorie

Vi researcher de grundlæggende aspekter af jeres brand og hjælper jer med at fortælle historien, der viser, hvorfor det er så vigtigt, at netop jeres organisation eksisterer.

Pludselig har man den korte og effektive historie. Med en autentisk og nærværende grundhistorie (brand eller core story) vil jeres medarbejdere altid kunne føre kommunikationen tilbage på et grundlæggende narrativ. Sådan får I meget lettere ved at strømline jeres budskaber både internt og eksternt – og I skaber det optimale udgangspunkt for en mere menneskelig, let tilgængelig og sympatisk kommunikation i alt fra interne mails til kampagne- og annoncemateriale.

  • I skaber genkendelig kommunikation på tværs af organisationen
  • I taler til målgruppens følelser såvel som til deres fornuft
  • I giver markant bedre betingelser for ambassadører blandt både medarbejdere, kunder og interessenter.

Grundhistorien formidler virksomhedens værdi for mennesker, i særdeleshed for jeres målgrupper. Og det er ikke kun en praktisk ting. Du vil også kunne se det på bundlinjen.

Se mere om ydelse og pris.


Tag kontakt med det samme

Den lynhurtige intro gjort rigtigt!

Video skaber et lynhurtigt overblik. Formatet taler til flere sanser og gør dermed budskabet lettere at forstå.

Kravet er dog, at du griber og fastholder modtagerens opmærksomhed. Dertil kræves et godt manuskript.

Lad Storyhunter researche, disponere og fortælle historien scene for scene efter Hollywood-modellen. Lad os henføre dit publikum og holde deres opmærksomhed fanget, indtil du har leveret hele dit budskab.

... Og lad os tage en snak, hvor du præsenterer dine formål med videoen. Vi lover, at du bliver klogere på, hvordan du følger dine målsætninger til dørs.


Tag kontakt med det samme

Vær relevant og vedkommende

Den, der fortæller en god historie, er hverken irriterende eller ligegyldig. En god historie bliver derimod ofte en overspringshandling, et tiltrængt pusterum og et interessant forløb, der fastholder opmærksomheden, og som du husker bagefter.

Du kender det selv, når du sidder i bilen, der allerede holder i garagen, for ‘lige at høre det sidste’ i radioen. Eller når du snupper et 'sidste' afsnit af en god serie, selvom klokken nærmer sig midnat.

En god historie holder dig hen. Den griber og fastholder din opmærksomhed. Det er også derfor, du husker den bedre. Faktisk viser videnskabelige undersøgelser, at modtageren husker budskabet 22 gange bedre, når det formidles som en fortælling og præsenteres med dramatiske virkemidler.

Læs mere om storytelling her.

Tag kontakt med det samme

Search skaber eksponering og salg gennem søgemaskinerne

Bliv det mest relevante svar på brugernes søgninger

Du har flere muligheder for at markedsføre dig gennem søgemaskinerne, og vi kan hjælpe dig med at udnytte dem.

Du kan anvende SEO (søgemaskineoptimering), der stræber mod at få dine (gratis) organiske placeringer så højt op på relevante søgeord som muligt.

Du kan også bruge Google Search Ads (de betalte annoncer, du ser i toppen og mange gange i bunden og højremargenen af Googles resultatsider).

Du kan bruge SEM (Search Engine Marketing), hvor målet er at sælge en vare, du præsenterer på en landingsside, der markedsføres gennem annoncer og evt. SEO.

Fælles for Search er, at brugerne udviser en bestemt hensigt (intent), når de anvender søgemaskinerne. Denne hensigt tilfredsstiller du med relevante søgeordsannoncer – eller med organiske søgeresultater, der viser alle tegn på troværdighed og modsvarer præcis det, som den enkelte søger efter, og som dermed får en høj placering blandt de gratis søgeresultater.

Synlighed og salg gennem optimering til søgemaskinerne

Vores tilgang til søgemaskineoptimering tager udgangspunkt i tre aspekter:

Det er teknisk viden om søgemaskiner, som vi bl.a. har fra mange års praktisk erfaring med søgemaskineoptimering. Det er viden om Usability (brugervenlighed), der spiller en større og større rolle for gode placeringer i navnlig Google. Og det er grundige analyser af de søgeord, som den enkelte kunde får mest ud af at optimere.

Se resultaterne, vi har skabt for kunder. Eller...


Tag kontakt med det samme

Øg din indtjening til det dobbelte med Google Ads

Des bedre dine Google-annoncer er sat op, des bedre bliver din konvertering (dit salg, antallet af signups eller den KPI, du nu vælger). Der er mange penge at spare ved at bruge Googles annonceplatform korrekt.

Google har én overordnet målsætning for resultaterne, du får, når du bruger søgemaskinen: Søgeresultaterne skal være relevante for brugerne. Relevans måles f.eks. på, hvor hurtigt brugerne klikker væk fra siden, som de lander på, når de har klikket på din annonce. Der er mange parametre, men jo mere relevant din annonce viser sig at være for Googles machine learning, jo billigere bliver den, og jo mere effektfuldt vil du kunne bruge søgeordsannoncen i kombination med andre former for Google Ads og din øvrige marketing.

Smid ikke pengene ud ad vinduet på annoncer, der ikke duer.

Læs mere om vores tilgang.


Kontakt os nu

Garanter dit salg via SEM

Vil du lette vejen til salget på nettet – fra kunden møder dig første gang, til de køber dit produkt?

SEM (Search Engine Marketing) er oplagt for dig, der satser på at storsælge produkter gennem SEO, Google Ads og anden annoncering.

Se cases og læs om tilgangen her.


Kontakt os nu

Målrettet eksponering

Gro og høst dine leads med inbound marketing

Formålet med inbound marketing er at generere leads og påvirke kundeemnerne over tid. Det gælder om at opsamle kundeemnet, modne og få det længere frem i salgstragten. Når lead’et så er langt nok fremme, vil det overleveres til salgsafdelingen, som får til opgave at plukke frugten.

I inbound marketing tiltrækker virksomheder nye kunder gennem brug af artikler, video, nyhedsbreve, annoncer og andet indhold, som kundeemnet typisk bytter sig til med sin mailadresse.

Det er indhold, som løser faglige problemer og giver kundeemnet nyttig viden. Det kan også være content, som fortæller en god historie eller beriger medlemmer af virksomhedens målgruppe på anden og mere personlig manér.

Når besøgende så har afgivet deres mailadresse og er blevet til leads, vil virksomheden bruge nyhedsbreve til at modne kundeemnet. Virksomheden kan dog sagtens bruge flere kanaler, idet online annoncer f.eks. også kan målrettes mod mailadresser.

Inbound marketing benytter sig af marketing automation, dvs. virksomheden sammensætter et mailflow, som personaliseres mod det enkelte segment og udsendes automatisk i intervaller. Sådan holder organisationen sig top-of-mind hos leadet og udbygger tillidsforholdet og relationen til den potentielle kunde.

I Storyhunter er vi storytellers og meget erfarne copywriters. Vi er rigtig gode til at finde historien, der får helt bestemte målgrupper og personaer op ad stolen. Det tekniske kan vi også hjælpe med. Ring til Torben Slot Dabelsteen på 2078 0505 og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med din inbound-strategi.

Billig eksponering med maksimal troværdighed

Uanset hvem I er, og hvad I laver, har I næsten med sikkerhed én eller flere historier, der egner sig til publicering i de etablerede massemedier.

Undersøgelser viser, at eksponering gennem PR-historier er mellem 10-100 gange så værdifuld som annoncering, og at de er 90 % mere effektive i forhold til at påvirke kunders beslutningsprocesser.

Det skyldes, at en virksomhed præsenterer sig med en særlig troværdighed i medier, som f.eks. Politiken eller Børsen. I træder ind under denne paraply af troværdighed, hvis I forstår at vinkle jeres budskab korrekt og træffe aftaler med de rigtige journalister.

Dét er Storyhunter eksperter i. Vi hjælper dig med at finde historien og dernæst få den publiceret.

Vi kan ikke hver gang love dig en helsides artikel i Børsen, men der findes andre attraktive muligheder inden for både nationale og lokale aviser, magasiner, fag- og nichemedier, webmedier, radio og tv. 9 ud af 10 gange finder vi relevante medier, der bringer historier, som vi enten selv skriver direkte til mediet eller pitcher til mediets journalister.

Skal vi hjælpe dig med at finde historien eller mener du allerede, at I har én eller flere gode historier at fortælle fra jeres organisation? Så lad os tage en snak om jeres muligheder. Vi kan lynhurtigt vurdere, hvor historien vil kunne placeres og hvor meget spalteplads, den vil få.


Kontakt os med det samme

Strategier og implementering

Content Marketing er Pull Marketing.

I stedet for at skubbe et reklamebudskab i hovedet på målgruppen, handler det om at løse problemer. Det handler om at skabe en god relation og lagre billedet af, at din virksomhed eller organisation er den, som målgruppen går til, når bestemte behov opstår.

Ikke mindst handler det om den gode historie.

God indholdsmarketing er dermed løsningsorienteret, kompetent og spændende webkommunikation, der udstråler virksomhedens kompetencer og virker naturligt tiltrækkende på leads og eksisterende kunder.

Resultaterne er umiddelbar eksponering i medierne, hvor du placerer historier, bedre placeringer på relevante søgeord i Google og højere tillid fra dine målgrupper.


Kontakt os og hør mere

Automatiser og personliggør: Strategi, opsætning og tekstforfatning af mailflows

Hvorfor gøre tingene manuelt, når du kan automatisere dem og ovenikøbet gøre dem mere personlige?

E-mail-marketing er stadig den absolut mest effektive måde, hvorpå du skaber tillid til dit brand. Det er også en fremragende måde, hvorpå du genererer leads og i sidste ende øger dit salg. Læs statistikkerne her.

Med marketing automation automatiserer du udsendelsen af nyhedsbreve. Du kan rette den mod helt bestemte segmenter. Uden at anstrenge dig kan du servere personaliseret indhold, der taler direkte til givne segmenters interesser og pain points.

Kombineret med en smart annoncestrategi og en tracking-platform til leadscoring er du sikret en effektiv lead-motor.

Lad Storyhunter hjælpe dig med at sætte dine automation-flows sammen, så de rammer målgruppen, hvor den er mest modtagelig.

Få identificeret de gode historier. Giv målgruppen mulighed for at relatere til din virksomhed.


Kontakt os allerede i dag

Kom godt i gang med sociale medier, eller optimer din nuværende indsats

Kan din virksomhed tjene penge på sociale medier og Social Marketing? Hvordan gør du?

Hvilke medier skal du bruge, og hvad vil du kunne bruge medierne til?

  • Almindelige opslag, boost eller annoncering på LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter?
  • Kundeservice?
  • PR og branding?
  • Relations-management?
  • Direkte salg?

Kom godt i gang med sociale medier. Vi kan hjælpe dig med både strategi, tekniske kundskaber og selvfølgelig den gode historie.


Kontakt os allerede i dag

Ny hjemmeside i mobilvenligt, responsivt design

Mere lækker på nettet

Fremstå lækker og professionel for besøgende online. Få en brugervenlig løsning, der præsenterer jer attraktivt i alle skærmformater fra mobiltelefonen over tablets til den helt store desktop-skærm.

Afhængigt af dit behov skriver eller genskriver vi hjemmesidens tekster, så de præcist afspejler det unikke ved din virksomhed og forvandler besøgende til kunder. Vi kan også optimere siden, så du bliver fundet på Google på de rigtige søgeord. Altid inkluderet er opsætning i Google Search Console og Google Analytics, som hjælper dig med at måle hjemmesidens performance og trafikken, den modtager.

Gennem samarbejdspartnere tilbyder vi billig hosting på lynhurtige SSD-servere. Hosting koster fra blot 69 kroner pr. måned og indebærer ingen form for binding.

Den samlede pris for en hjemmeside i responsivt design varierer afhængigt af dit behov.

Se priser samt et udvalg af websites, vi har designet. Eller...


Kontakt os med det samme