Kan din virksomhed tjene penge på sociale medier og Social Marketing? Hvad vil du i givet fald kunne bruge medierne til?
- Kundeservice?
- PR og branding?
- Relations-management?
Kom godt i gang med sociale medier
Storyhunter hjælper dig med koncept- & strategi-udvikling.
Sociale medier er hipt for tiden. Alle taler om dem. Mange virksomheder har taget springet, men kun få har gjort det med succes. De fleste har ingen strategi og ser derfor ingen resultater.
Din indsats på sociale medier forplanter sig primært i dit omdømme og i din relation til kunderne.
Den forplanter sig også i trafik og salg, men sidstnævnte foregår, når tiden er moden og folk har brug for varer i din niche – og reagerer på dit omdømme og den gode relation, du opdyrker gennem din Sociale Marketing.
Der er mange, der prøver at opfinde metoder til at måle ROI (Return of Investment) af indsatsen på sociale medier.
Du kan se, hvor mange fans en Facebookside har. Du kan tjekke antallet af followers på Twitter. Google Analytics kan vise dig, hvor meget trafik sociale medier giver dig – men du kan ikke måle selve ROI for indsatsen.
Lad mig sige det med det samme. Sociale medier og Sociale Marketing er ikke midlet, hvis du her og nu vil skabe direkte salg. Det, de kan, er at bygge bro mellem dig og dine kunder.
Det er til gengæld meget værdifuldt for den rigtige virksomhed og det skaber både trafik og salg i det lange løb.
Det jeg kan hjælpe din virksomhed med, er
- at analysere om sociale medier er noget, du kan tjene penge på i det lange løb
- PR via sociale medier – det vil sige, få budskabet ud de rigtige steder til rigtig mange potentielle kunder
- strategier til blogging og nyhedsbreve – indlæg, der bliver læst, skaber respons og bliver fundet i søgemaskinerne – og som ikke mindst skaber værdi og værdsættes af potentielle kunder
- Kampagne- og strategi-udvikling
- Udvikling af applikationer
Se en social medie case
Interesseret?
Kontakt mig for en snak om opgaven eller hvis du gerne vil vide mere. Ring nu på 2078 0505 eller brug formularen nedenfor.Jeg vender tilbage indenfor 3 arbejdsdage med afklarende spørgsmål - eller et bud, der baserer sig på din besked: