Lad dit brand skinne igennem i al jeres kommunikation

Corporate IdentityEnhver virksomhed har en unik DNA. Lad Storyhunter sætte ord på din og fortælle jeres brand-story på jeres website.

Er du ved at få lavet en ny hjemmeside og skal du bruge tekster, der taler til målgruppens følelser og præsenterer jer professionelt, strømlignet og til benet?

I Storyhunter bruger vi en effektiv og gennemprøvet journalistisk metode, når vi skriver eller genskriver et website helt fra bunden.

Resultatet bliver strategisk og kommerciel kommunikation, der hænger sammen. Tekster, der skaber tillid, mersalg, leads eller anden ønsket konvertering – men som ogsÃ¥ fremhæver jeres DNA som virksomhed og vækker genkendelse pÃ¥ tværs af de forskellige kommunikationskanaler, I bruger.

Processen mod Corporate Identity

  1. Første skridt er, at vi researcher og definerer jeres profil som virksomhed. Definitionen fremstÃ¥r typisk i én sætning – i et sÃ¥kaldt Payoff.

Arbejdet med Payoff udføres i sparring med dig, ledelsen og evt. et udvalg af medarbejdere. 

  1. NÃ¥r Payoff er defineret, sparrer vi med jer om en effektiv infoarkitektur.

Hvad er vi nødt til at forklare for at give et fyldestgørende og attraktivt billede af jeres virksomhed og jeres USP’er?

  1. NÃ¥r vi har fastlagt websitets opbygning og menu-struktur, skriver vi alle faste menuer i overensstemmelse med jeres payoff.

SÃ¥dan sikrer I jer, at…

  • alle websitets menuer kort og klart understøtter og uddyber virksomhedens profil
  • at bÃ¥de du og dine medarbejdere fÃ¥r sat ord pÃ¥, hvem I er – hvad I kan, vil og tilbyder
  • at kunderne ved, hvad I stÃ¥r for og at det er jer, man kontakter for de produkter eller ydelser, I leverer

Resultatet bliver, at intern og ekstern kommunikation går op i en højere enhed.

Medarbejderne får bedre kendskab til jeres værdier, mål og aktuelle kompetencer. Ansatte vil begynde at referere til jeres website, når de taler med kunder i telefonen eller møder dem face to face. Således vil jeres website underbygge jeres Corporate Identity og jeres profil som virksomhed vil få markant bedre betingelser for at kunne forplante sig ud i organisationen.

På den anden side vil kunderne falde for jeres USP’er, fordi de beskrives gennem professionelle webtekster og evt. multimedie-indhold, der informerer, vækker tillid og sælger varen.

Får du snart konsulent-besøg?

Tekstforfatning af et komplet website kan med fordel foretages i forlængelse af konsulentarbejde, som vedrører organisations kultur, den autentiske virksomhed eller andre mere kvalitative områder af arbejdspladsens ånd.

I samarbejdet med eksterne konsulenter, vil vi i Storyhunter kunne drage nytte af deres arbejde, når vi definerer jeres payoff og skriver jeres website. Samtidig vil konsulenterne kunne drage nytte af vores arbejde, fordi der næppe findes en mere effektiv måde at forankre deres viden på over tid end gennem teksterne på jeres hjemmeside.

 

Se Corporate ID cases

 

Har du brug for en stærk tekstforfatter?

Overvejer du at få en professionel til at formulere de faste menuer på jeres website – eller måske blot de vigtigste af dem?

Jeg har mange års erfaring med præcist det arbejde. Jeg kender formen og ved, hvordan de forskellige menu-punkter skal tilrettelægges, så de tager brugeren ved hånden og fører den enkelte frem mod et køb.

Kontakt mig for en snak om opgaven eller hvis du gerne vil vide mere. Ring nu på 2078 0505 eller brug formularen nedenfor.

Jeg vender tilbage indenfor 3 arbejdsdage med afklarende spørgsmål - eller et bud, der baserer sig på din besked: