Corporate Identity – få skrevet eller genskrevet dit website autentisk

 

Corporate IdentityEnhver virksomhed har en unik personlighed og jeg sætter ord på din!

Er du ved at få lavet en ny hjemmeside og skal du bruge tekster, der præsenterer jer professionelt, attraktivt og til benet?

Sæt ord på dit brand’s DNA!

Som én af ganske få tekstforfattere i Danmark, bruger jeg en effektiv og gennemprøvet journalistisk metode, når jeg skriver eller genskriver et website helt fra bunden.

Resultatet bliver strategisk og kommerciel kommunikation, der hænger sammen. Tekster, der skaber tillid, mersalg, nye leads eller anden konvertering – men som også fremhæver jeres virksomhedsprofil i alle faste menuer.

Processen mod Corporate Identity

  1. Første skridt er, at jeg researcher og definerer jeres profil som virksomhed. Definitionen fremstår typisk i én sætning – i et såkaldt Payoff.

Arbejdet med Payoff udføres i sparring med dig, ledelsen og evt. et udvalg af medarbejdere. Det kan også udføres på baggrund af workshops og i samarbejde med eksterne konsulenter.

  1. Når Payoff er defineret, sparrer jeg med jer om en effektiv infoarkitektur.

Hvad er vi nødt til at forklare for at give et fyldestgørende og attraktivt billede af jeres virksomhed og jeres USP’er (Unique Selling Points)?

  1. Når vi har fastlagt websitets opbygning og menu-struktur, skriver jeg alle faste menuer i overensstemmelse med den sætning, der definerer jeres virksomhed, dvs. med payoff.

Sådan sikrer I jer, at…

  • alle websitets menuer kort og klart understøtter og uddyber virksomhedens profil
  • at både du og dine medarbejdere får sat ord på, hvem I er – hvad I kan, vil og tilbyder
  • at kunderne ved, hvad I står for og at det er jer, man kontakter for de produkter eller ydelser, I leverer

Resultatet bliver, at intern og ekstern kommunikation går op i en højere enhed.

Medarbejderne får bedre kendskab til jeres værdier, mål og aktuelle kompetencer. Ansatte vil begynde at referere til jeres website, når de taler med kunder i telefonen eller møder dem face to face. Således vil jeres website underbygge jeres Corporate Identity. Jeres profil som virksomhed vil forplante sig ud i organisationen.

På den anden side vil kunderne falde for jeres USP’er, fordi de beskrives gennem professionelle webtekster og evt. multimedie-indhold, der informerer, vækker tillid og sælger varen.

Får du snart konsulent-besøg?

Tekstforfatning af et komplet website kan med fordel foretages i forlængelse af konsulentarbejde, som vedrører fx virksomhedens autenticitet eller andre såkaldte bløde værdier.

Når jeg som tekstforfatter samarbejder med eksterne konsulenter, vil jeg drage nytte af deres arbejde i definitionen af din virksomheds Payoff. Samtidig vil konsulenterne drage nytte af mit arbejde, fordi der næppe findes en mere effektiv måde at forankre deres viden på over tid end gennem teksterne på jeres hjemmeside.

 

Se Corporate ID cases

  • Kunde
    Sensorline ApS.
    Dato
    28/02/2017
    Website
    Se website
    Opgaven: Sensorline har designet er nyt og innovativt Display Security System, der bruges, når detailhandlen udstiller laptops, tablets, telefoner og fx smykker. Opgaven var, at beskrive […]
  • Kunde
    Stenlæse Fysioterapi
    Dato
    17/05/2016
    Website
    Se website
    43% flere unikke brugere Opgaven: Skab mere trafik Ydelsen: Tekstforfatning / SEO Resultatet: Egefys.dk blev optimeret teknisk og tekstuelt. Bl.a. blev der lavet søgeordsanalyse og skrevet […]
  • Hjemmeside pris
    Kunde
    conXO ApS.
    Dato
    30/01/2016
    Website
    Se website
    Opgaven: Nyt website / Mere trafik Ydelse: Ny & autentisk Corporate Identity (firma-profil) / design / tekstforfatning / SEO Resultat: conXO havde ingen Analytics på deres […]
  • corporate identity case. Det autentiske website case
    Kunde
    MG-V
    Dato
    22/01/2016
    Website
    Se website
    Opgaven: Ny & autentisk Corporate Identity (firma-profil) / info-arkitektur / tekster til alle websitets menuer / præsentations video Ydelse: Research / interviews / tekstforfatning / manus […]
 

Har du brug for en stærk tekstforfatter?

Overvejer du at få en professionel til at formulere de faste menuer på jeres website – eller måske blot de vigtigste af dem?

Jeg har mange års erfaring med præcist det arbejde. Jeg kender formen og ved, hvordan de forskellige menu-punkter skal tilrettelægges, så de tager brugeren ved hånden og fører den enkelte frem mod et køb.

Kontakt mig for en snak om opgaven eller hvis du gerne vil vide mere. Ring nu på 2078 0505 eller brug formularen nedenfor.

Jeg vender tilbage indenfor 3 arbejdsdage med afklarende spørgsmål - eller et bud, der baserer sig på din besked: