Det gælder, hvad enten du reklamerer, formidler nyheder eller beskriver din organisation eller virksomhed. Hvis formålet er at få fakta til at sidde fast, er storytelling det bedste redskab.
Det her er en komplet guide til, hvordan du gør brug af dramatiske virkemidler, når du fortæller en god historie. Brug den, når du skriver din novelle eller roman. Brug den til film, fortællende journalistik, branding, salg eller anden reklame. Brug den, hvor du satser på Storytelling. ... Øv den og bliv mesterfortæller!
The Danish tv-serial, ‘The Killing’ (Forbrydelsen) ran its first episode of season 3 last Sunday. I am by no means an aficionado, but it has to be said – the episode was really brilliant screen writing – meaning the best I ever witnessed in the genre from a writer’s perspective.
STORYTELLING: Så du 21Søndag på DR1 d. 4.12? I så fald var du vidne til et rystende ulødigt indslag om plejebarnet Emma fra Hjørring Kommune bragt i bedste sendetid. DR1 tilsviner både Hjørring Kommune og værestedet, Skovhuset. "Det handler om mishandling og total omsorgssvigt af børn!" starter Kim Bildsøe
Følgende stiller spørgsmål til en kendt bloggers betragtninger om behavioral targeting og retargeting. Da jeg først publicerede indlægget, nævnte jeg personen ved navn og linkede til […]
ANMELDELSE: The Dragonfly Effect er en marketingsguide til sociale medier. Den beskriver, hvordan kampagner skrues sammen, så de spreder sig som ringe i vandet. Bogen vrimler […]
TUTORIAL: Har du irriterende slå- og små-stavefejl i dine mails og artikler? Overser du endelser? Glemmer du ord i dine sætninger? Bliver din stavning bare ikke bedre […]
OM OS: Forestil dig Internettet som en gallafest i 50’erne. Festen er kun for inviterede gæster. De er prominente og festklædte. Det er direktører og managers, […]
IDÉ: Web 2.0 (sociale medier) revolutionerede Internettet ved at give brugerne mulighed for at dele og bearbejde information online – men hvad bliver så ’det næste […]